Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A mindennapok örömeiről, amelyekért érdemes reggel felébredni

Nyuszi ül a fűben...és gondolkozik

Nyuszi ül a fűben...és gondolkozik

VR-pornó - a jövő most kezdődik

2017. október 23. - Evice

Senki sem néz pornót - ez köztudott és nyilvánvaló -, ám mégis, ez a mostohán kezelt iparág a bevételeket tekintve az egyik legjobban jövedelmező terület.

Készült is néhány óvatos felmérés annak kapcsán, mely fajtáira lenne a legnagyobb igény, mely tartalmakra keresnek rá a hölgyek, illetve az urak. Az eredményekből természetesen nagy meglepetés nem született, hiszen a legkedveltebb kategóriák, a leszbikus, a MILF, illetve az amatőr és az édeshármas felállás lett.

Aztán, hogy mennyire megbízhatóak az eme kérdőívekre adott feleletek, más lapra tartozik, hiszen az ember még a névtelenség fala mögé bújva sem meri mindig felvállalni érdeklődésének tárgyát. Ezalatt nem az olyan eseteket értem, amelyekért joggal járna lincselés.

Vannak olyan témák, amelyek annak ellenére döntögetnek nézettségi rekordokat, hogy a kedvelői még szűk baráti körben sem mondanák el, mi az, amit a legszívesebben néznek.

Az ilyen tabunak számító fantáziák megvalósításához ad korlátlan teret a 3D, CGI és a VR technológia.

Az erotika rajzzal való ábrázolása természetesen közel sem újkeletű jelenség, de a 3 dimenziós filmek, és ezektől eggyel feljebb lépve a VR szemüvegkre tervezett videók, bizony meglehetősen újdonság számba mennek. S ami érdekes, hogy ennek a területnek - néhány kivételtől eltekintve -  a szokványos pornófilmektől egészen eltérő történet- és fantáziavilága van. Tehát nyugodtan engedd el a háziasszony kontra csőszerelő, vagy szobalány/tűzoltó vonalat!

maxresdefault.jpg

Az emberi természet egyik alapeleme a kíváncsiság, sokakat rabul ejt a megszokottól eltérő, újdonság varázsa. Egy tündérrel vagy más csodálatos meseszerű lénnyel való viszony, teljesen más, mint egy emberrel való együttlét. Mondani sem kell, hogy nem kifejezetten társasági téma, ha az ember szíve hevesebben dobog valamilyen kitalált lénnyel, szárnyas, hegyesfülű elffel, hatalmas trollal, akár élőhalotakkal, vagy démonokkal létesített intim viszony gondolatától.

Talán meglepődnél, ha egy közeli ismerősöd ilyen vallomással lepne meg, pedig a megértéshez sem kell messzire menni, elég az elmúlt években nagy sikert befutó vámpírtörténeteket elővenni, és máris világossá válik, miért lepte el a videómegosztókat a természetfeletti lényekkel tarkított, erotikus animációk sokasága. (Persze, ha a Twilight sorozattól nem olvadtál el, akkor meglehet, hogy a pornóváltozat sem fog lenyűgözni.)

81be616e727cc21bf1c6f70f4b429da2-d28xy4m.jpg
A 3D-és anyagok jó része, a nagy népszerűségnek örvendő számítógépes játékok karaktereire épül. A küldetések és harcok során néhányan elgondolkodtak azon, milyen szépen mutat egyik-másik harcos és főhős, így aztán nem csoda, hogy szinte minden játéknak meglett a pornóváltozata is. Az egyik legkeresettebb egyébként a Tomb Raiderből ismert Lara Croft figurája, aki ezekben a verziókban női báját bevetve rendezi le a kialakult konfliktusokat. Ez ugyanígy igaz a World of Warcraft-ra és más egyéb szerepjátékmintára épülő társaira is. Aki ilyen játékokon nőtt fel, talán érthető módon vonzódik az ezekből eredeztethető erotikus képekre.

Tomb Raider

elfmnim.jpg

WOW

2d51x.jpg

Gyermekkorunk legszebb meséi és rajzfilmjei sem kerülhették el a fent említett utat. Nem hiszem, hogy létezik olyan történet, amiben ne láttak volna fantáziát a pornóban gondolkodók. A mesebeli hercegnők és az őket megmentő bátor hősök ugyancsak felpiszkálták a nézők fantáziáját, akik tovább gondolták a történet végén elcsattanó szerelmes csókot.

Piroska és a Farkas, oké, itt azért rendesen kitolták a romantika határait...

1_216.jpg
A pornó - mint azt megtapasztalhattuk a videókazetták idején - szépen megpörgeti a VR technológia fejlődését is. Olyannyira, hogy ma már léteznek olyan oldalak, amelyek kifejezetten VR szemüvegre tervezett erotikus videókat kínálnak. Ezek jó része pedig nem kifejezetten szokványos értelemben vett szexfilm. Bármennyire furán hangzik, az újdonságok javarésze, megint csak a monster és fantázia lényekről szoló pornó irányában mutatnak nagyobb érdeklődést. A napjainkban elérhető legjobb szemüvegek már megtévesztően valós képeket jelenítenek meg, de úgy tűnik, még sem ez lesz az élmény csúcsa.


Bizony, akár a kedvenc hentai figuráddal is

waifu-sex-simulator-vr-1_0-5.jpg

Ha érdekel a nem is olyan távoli jövő pornóvilága, van rá remény, hogy bepillantást nyerj. Ugyanis a jelenlegi állás szerint, nem az a legnagyobb durranás, hogy közvetlen közelről nézheted a kékszínű, három mellű, fura lénnyel történő aktust, hanem az, hogy a technológiának hála, akár meg is érintheted őt.

Jelenleg az Abyss Creations nevű cégnél - akik elsősorban az intelligens szexrobotok készítésével foglalkoznak - van egy nagyon érdekes fejlesztés.

A cég egyik legújabb terméke a Harmony nevű applikáció, melyet a szexbabához kötve, annak 20 féle személyiség jegyből választva, sajátos karaktert lehet adni. Ha viszont VR rendszerhez kapcsolják, 3D-s avatar létrehozása is lehetséges.

Röviden-tömören összefoglalva, ez a dolog úgy működik, hogy VR szoftveren belül a felhasználók több tucat különböző környezet közül választhatnak, és testreszabhatják az olyan lehetőségeket, mint a fényerő és a környezeti hangok, így szinte korlátlan rugalmasságot nyújtva az általuk létrehozott virtuális világban megszerzett tapasztalatok kialakításához. Ez idáig rendben van, de ha minden jól megy, az is megvalósulni látszik, hogy a felhasználó ne csak látás és hallás révén érzékelje az általa megalkotott avatart.

nidalee-threesome-1-2d.jpg

Az Abyssnél jelenleg tesztelés alatt áll egy szoftver, ami a tapintás érzetét teszi lehetségessé. A tapintás érzetének kialakításához készített VR szoftvert kulcsfontosságú pontokon helyezik el egy szilikon testen, s az ezáltal kapott adatok révén képes a kézmozdulatok átvizsgálására a valós világban, amelyeket áthelyez a virtuális környezetbe, így tapinthatóvá válnak az ott lévő tárgyak, ezzel együtt a 3D-s avatar is.

Az Abyss vezetője, Matt McMullan szerint a tapintásérzettel összekapcsolt VR termékek piacon való megjelenéséig még várni kell, de az eredményekről időről időre tájékoztatást adnak a cég honlapján.

Bizony-bizony, hív a jövő! :)

images_1.jpeg

Források

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapokoromei.blog.hu/api/trackback/id/tr1413065316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Berelhetoreklamfelulet 2017.10.24. 09:10:34

Nem éppen a kereslet miatt ennyire népszerű a vr-nél ez a fajta tartalom, hanem azért mert technológiailag egyszerűbb megoldani, egy már eleve 3d környezetben lévő animáció vr megjelenítését, mint egy élőszereplős film 3d felvételét(amihez drága eszközök kellenek).

registerz 2017.10.24. 10:31:23

Csak azt nem értem, hogy lehet, hogy már 1994-ben ilyesmiről olvastam, ilyenek jártak már akkor is egyes fejlesztők fejében.

Kelly és a szexi dög 2017.10.24. 11:13:59

remélem nem kell rá évtizedeket várni, mert akkor már ***hatom...

FikkFakk 2017.10.24. 11:57:40

@Kelly és a szexi dög: "remélem nem kell rá évtizedeket várni, mert akkor már ***hatom... "

Inkább akkor már pont nem....

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.10.24. 12:21:18

Csak fasiszta szex lesz, ellenkező neműek közt??? Botrány!

Beátrisz 2017.10.24. 19:39:36

szerző kissé le van maradva a témában

akit érdekel a virtuális 3d pornó, itt nézzen körül:

3dxchat.com

affect3d.com

Evice 2017.10.24. 20:42:17

@Berelhetoreklamfelulet: igen, ebben teljesen igazad van, ez is nyomós érv a 3D mellett.

Evice 2017.10.24. 20:48:10

@registerz: talán azért, mert tervezgetni és futurisztikus dolgokat kitalálni lehet, de előfordulhat, hogy 1994-ben még nem állt rendelkezésre a technikai háttér.

Evice 2017.10.24. 20:49:08

@Kelly és a szexi dög: remélhetőleg csak néhány év kell hozzá :)

Evice 2017.10.24. 20:50:06

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: kövezz meg érte, de nekem ezek a képek tetszettek! :)

Evice 2017.10.24. 20:54:10

@CBRReader: előfordulhat, hogy több ilyen oldalt ismersz, mint én, de ezt el tudom fogadni. Ha van még néhány jó ötleted, azt illetően, hol lehet jó videókat nézni, nyugodtan írd be kommentbe!

Evice 2017.10.24. 20:55:19

@Tyki: a VR-tapintó szimulátor, még csak most jön. Igen, valóban ezt írtam.

steve_ 2017.10.24. 21:04:57

Érdekes cikk, én a hagyományos ízlésemmel azt gondoltam volna, hogy a VR pornó ugyanolyan lesz, mint a rendes, csak élethűbb és részletgazdagabb... de persze tök logikus, hogy ha már virtuális valóság, akkor miért kötné meg a hétköznapi realitás a fantáziánkat... persze ja, biztos az is közrejátszik, hogy egyszerűbb a már meglévő 3d játékokból átemelni dolgokat, mint valósághű jeleneteket forgatni, de szerintem inkább a fantázia korlátokat áttörő ereje viszi előre a dolgokat :D

Evice 2017.10.24. 21:10:43

@steve_: szerintem is megfér a kettő egymás mellett :) Bár ízlés dolga, kinek mi jön be, a hús-vér ember, vagy a troll :) Abban is egyet értünk, hogy a fantázia sokat segít ezen terület fejlődésében :)

venszivar 2017.10.25. 07:46:19

? mintha eltűnt vona a hszem !

Evice 2017.10.25. 08:14:52

@venszivar: nem tudlak követni (nézd el nekem, még nem ittam meg a kàvémat :)), de mi tűnt el?

venszivar 2017.10.25. 08:26:43

@Evice: benéztem! eggyel régebbibe szóltam bele.:) mivel én már "sínen vagyok", rájöttem! bocsy ! :) LÉPEM!

Evice 2017.10.25. 08:37:33

@venszivar: jaaaa... :D Oké, semmy gond, minden rendben :)))

Kládek Tibi (törölt) 2017.10.25. 08:44:10

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: ne parázz, mindig lesznek olyanok akik szeretnek birkát kefélni

Berelhetoreklamfelulet 2017.10.25. 15:19:34

Amúgy milyen a minősége egy ilyennek jelenleg mondjuk telefonos vr szemüvegben? Csak mert a ide belinkelt szemüveges kép nem néz ki túl megnyerően grafikailag.

faPrime 2017.10.25. 15:55:20

Nem egyszerűbb megoldani a rendert mint az élő szereplőt, csak szimplán olcsóbb - még. De ahogy fejlődik a tech és elterjednek majd a kamerák, szépen visszabillen majd a túlsúly, főleg mivel renderelni se olyan egyszerű ám... ahogy én tudom (látom) jelenleg is korábbi, már kész modellekkel dolgoznak és így persze könnyebb a dolguk a 3D-sítéssel.

Szerintem ez most ilyen "kegyelmi állapot" a roham előtt, de aztán az animációs rész vissza fog süllyedni oda ahol jelenleg is van a (2D) pornón belül, egy kisebb alműfaj ami szinte teljesen a fan-made amatőr (nem minőségi, hanem "nem profi stúdió" értelemben amatőr) készítők terepe.
Azért csak szinte, mert azért vannak furcsa események, mint például az Overwatch indulás - én előbb futottam bele animációs xxx videóba egy narancssárga gatyás csajról, minthogy tudtam volna ki az a Tracer :) még talán a béta se indult el. Aztán persze a Blizzard telenyomta a sajtót hogy a csúnya pornó meg copyright sértés, irgum burgum - szóval esélyes hogy csak egy gerillamarketing kampány volt az egész.
(mondjuk azóta egy teljes kategória lett az animáción belül az Overwatch karakterek szerepeltetése...)

Evice 2017.10.25. 21:13:39

@Berelhetoreklamfelulet: nagyon jó minőségű videókat lehet találni. Itt egy yt-link, ezen meg tudod nézni, kb. milyen felbontásban adja vissza egy jobb minőségű VR szemüveg a képet. Tényleg nem volt túl jó választás a fenti kép, ezért bocs :)
www.youtube.com/watch?v=oaMVEn8Nn88

Evice 2017.10.25. 21:20:52

@faPrime: az ördög tudja, nem tudom elengedni a gondolatot, hogy előbb-utóbb a hús-vér színészeket felváltják az animációs figurák. Na, nem most, majd később :) Úgy gondolom, elég sok mindent megoldana, amivel jelenleg gond van.

Berelhetoreklamfelulet 2017.10.27. 12:36:21

@faPrime:
3d-ben (ha a modell elég jó), minden szögből adott a film, ha jól megvan animálva.
Sőt, ha egy játék környezetbe helyezzük át a produkciót, gyakorlatilag irányíthatod azt(sebesség, animációk közti változtatás, de akár a karakter kinézetét is lehet állítani).

Valóságban ahhoz, hogy minden szögből, gyakorlatilag "körbejárható" film készüljön, az egész jelenetet speciális kamerákkal kéne körülvenni, és egy erős rendszerrel összerakni egy filmbe.
Ez a rendszer meglehetősen drága, és egyes pózokban nem is lenne képes normálisat alkotni.

Persze a legnagyobb előnye tényleg az, hogy gyakorlatilag bárki elkezdhet 3d-ben alkotni(legalábbis megpróbálhatja), így abból nyilván több produkció készül, mint élőszereplősből.

És igen, a OW 99%, hogy csak egy jól buktatott reklám kampány volt. A karakterei átlagosak, semmi olyannak nem rendelkeznek amivel eddig más game karakterei nem rendelkeznének, viszont a blizzardnak jelentős reklámot csinált, gyakorlatilag ingyen.(és még a game is elég átlagos)
süti beállítások módosítása